Adana’da 350 polis adayı mezun oldu
Polis adaylarının yemi töreninde duygu dolu anlar yaşandı
ADANA – Adana’da, Kemal Serhadlı Polis Meslek Eğitim Merkezi 30.dönem mezunlarını verdi. 350 kişi mezun olurken yemin töreninde duygu seli yaşandı.
Adana Kemal Serhadlı Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde 30.dönem polis adaylarının yemin töreni ile mezuniyetleri gerçekleşti. Okulun spor salonunda gerçekleşen törene, Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, İl Emniyet Müdürü Hakan Arıkan, İl Jandarma Komutanı Coşkun Sel ile mezun olacak adayların aileleri katıldı.
Saygı duruşu akabinde İstiklal Marşı ile devam eden törende dönem birinci tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri Vali Köşger tarafından takdim edildi.
350 polis adayı yeminlerini edip kep attı. Duygu selinin yaşandığı yemin töreninde mezun olan adaylar ailelerine sarılıp sevinç gözyaşı döktü.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1132 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
735 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
706 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
705 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
642 kez okundu