
Beşiktaş, Süper Lig’in 32. haftasında deplasmanda Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
Siyah-beyazlıların eski futbolcusu Bobo da idmanı izleyip, futbolcularla sohbet etti.
ÇİFT KALE MAÇLA TAMAMLANDI
BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde, Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı.
5’e 2 top kapma ve pas çalışmasıyla başlayan idman, dar alanda oynanan çift kale maçla sona erdi.
BEŞİKTAŞ, İZMİR’E GİDECEK
Siyah-beyazlılar, Göztepe oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın saat 11.45’te basına kapalı yapacağı antrenmanla tamamlayacak ve saat 16.00’da Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan özel uçakla İzmir’e gidecek.





Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1130 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
733 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
703 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
702 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
640 kez okundu