TFF 2’nci Lig Beyaz Grup’ta ilk iki maçında Kastamonuspor ve Tuzlaspor’a (D) kaybedip sezona kötü başlayan Fethiyespor, İskenderunspor’u deplasmanda 1-0 yenerek adeta hayata döndü. Ali Ceylan’ın 79’uncu dakikada attığı golle bu sezon ilk kez 3 puanı kapan Fethiyespor maçın ardından büyük sevinç yaşadı.
Teknik direktör Selahaddin Dinçel çok kritik bir galibiyet aldıklarını belirterek, “Maalesef ilk iki maçtan puan alamadık. Bu da bizi moral olarak yıprattı. Ancak inancımızı kaybetmedik. İskenderunspor deplasmanına mutlak galibiyet için gelmiştik. Bu karşılaşma milat oldu, çıkış maçımız oldu. Tüm futbolcularımı yürekten kutluyorum. Amacımız seri başlatıp üst sıralara yerleşmek” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1132 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
735 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
706 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
705 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
642 kez okundu